Vrijwilliger worden

Leuk dat je interesse hebt om je voor Stichting Together We Rise in te zetten. Wij zijn altijd op zoek naar bijzondere, betrokken en bevlogen vrijwilligers die zich voor survivors van seksueel geweld willen inzetten.

Wat ga je doen?

Als je bij Stichting Together We Rise aan de slag gaat als vrijwilliger, word je goed begeleid en houden we zoveel mogelijk rekening met jouw persoonlijke kwaliteiten en ambities. Je kunt dus op allerlei manieren meehelpen.

Uiteraard zoeken wij therapeuten en hulpverleners (in spe) die bij ons vrijwilliger willen zijn, maar daarnaast hebben wij ook vrijwilligers nodig ter ondersteuning van ons kernteam. Denk hierbij aan vrijwilligers met een organiserende en coördinerende rol of vrijwilliger met taken als het verzorgen van marketing en communicatie, social media, IT, promoties van de stichting.

Vergoeding
Wij willen de vrijwilligers die zich verbinden aan de organisatie een passende vergoeding bieden. Op dit moment kan dit (nog) niet in de vorm van een financiële vergoeding. Als stichting zijnde hebben wij vrijwilligers echter veel te bieden als het gaat om werkervaring, kennis en vaardigheden. Om die reden zijn wij de Rise Academy gestart.

De Rise Academy is een plek waar ervaringsdeskundige vrijwilligers en/of stagiaires van de organisatie workshops kunnen volgen. De Rise Academy biedt maandelijks (online) workshops over een breed scala aan onderwerpen, zoals ondernemerschap, persoonlijk leiderschap, vergadertechnieken, social media, presenteren en (kwalitatief) onderzoek. Vrijwilligers en stagiaires kunnen door het brede aanbod kiezen uit onderwerpen die nuttig zijn voor hun werk voor de stichting, maar ook uit onderwerpen die aansluiten bij hun andere interesses.

De Rise Academy biedt elk (half) jaar een programma aan en deelnemers kunnen zich per workshop inschrijven. Deelname aan de workshops is kosteloos. De workshops worden vrijwillig gegeven door deskundigen uit het netwerk van de stichting en The Phoenix Sisters.

Wil jij je inzetten voor survivors van seksueel geweld met jouw talent of passie? Meld je dan aan en stuur een mail naar contact@stichtingtogetherwerise.nl