Aanmelden The Safe Space Event

Op The Safe Space Event kunnen survivors van (online) seksueel geweld een eerste stap zetten naar een betere toekomst. Het is een veilige plek,
waar je op je eigen tempo en op jouw voorwaarden leert wat je kunt doen om jouw trauma te verwerken.
Het Safe Space Event is bedacht door
ervaringsdeskundigen: mensen die ook seksueel geweld hebben meegemaakt en die dus begrijpen waar je doorheen gaat.

Het is een veilige omgeving waarin je niets hoeft uit te leggen. Of je je nu boos of angstig voelt, of dat je je misschien
schaamt: dat hoef je niet te verantwoorden. Wij begrijpen waar je mee worstelt.
Je mag alles vragen, maar je hoeft nergens op te antwoorden.
Je mag vertellen hoe je heet, maar je mag ook anoniem blijven.
Je mag praten over wat je hebt meegemaakt, maar dat hoeft niet.
Je mag ook alleen maar luisteren. Iedereen die seksueel geweld heeft meegemaakt is welkom.
Het maakt niet uit hoe lang geleden het gebeurd is. Ook jouw naasten zijn welkom.

Op The Safe Space Event krijg je op toegankelijke en laagdrempelige manier inzicht in de gevolgen van seksueel geweld en
hoe je daar mee om kunt gaan. Wist je bijvoorbeeld dat er heel veel verschillende vormen van hulpverlening bestaan?
Je kunt
anoniem vragen stellen aan o.a. politie, psychologen, seksuologen, centrum seksueel geweld en slachtofferhulp Nederland.
Daarnaast kan je genieten van muziek, en diverse workshops, en lekkere hapjes en drankjes.

Het programma is als volgt:
12:00 Opening
12:20 Dialoog workshop
13:35 Mini workshops
14:10 Q&A Zedenpolitie / Psycholoog
15:20 Warm eten + Expositie hear me now
16:30 Q&A Seksuoloog
17:40 Optreden Danique
19:00 Afsluiting + Borrel

Let op! Heb je dieet wensen zoals Halal of vegan geef deze dan aan ons door via contact@stichtingtogetherwerise.nl
The Safe Space Event. De eerste stap naar hulp zet je hier. Meld je nu aan.
Kosten:  €12,50 L
Locatie: Tom Schreursweg 8, 1067 MC Amsterdam
Tijd: 12:00 tot 19:00 Let op toegangsbewijs is verplicht op dit event. Het event is besloten. De deuren sluiten uiterlijk 12:30. Kom dus op tijd.

Begeleiding en ondersteuning bij herstelproces

Together We Rise is er met 8 maanden Together We Rise Traject, waar begrip, herkenning en erkenning centraal staan, voor survivors van seksueel misbruik tijdens de gevreesde wachtperiode.

Samen met lotgenoten, betrokken ervaringsdeskundigen, holistisch therapeuten en ervaren coaches krijg je als survivor inzicht in hoe jouw brein werkt bij een trauma en de gevolgen hiervan én hoe jij regie kunt nemen over jouw eigen verwerkingsproces. Met de missie de weg naar herstel onvoorwaardelijk te begeleiden, ondersteunen en verzachten.

To feel & Grow.