Herstellen van een burn out en/ of depressie

Het traject waar herstellen van een burn out en/ of depressie centraal staat: hoe kom je weer opgang? Het traject richt zich op persoonlijke productiviteit en het oppakken van de algehele gezondheid. Deelnemers begeleiden in het proces om zich mentaal sterker te voelen, zodat zij aan de slag kunnen met het verwerkingsproces, en hun werk weer kunnen oppakken.

• Duur: 8 maanden.
• Groepstraject met op maat gemaakte workshops.
1:1 begeleiding.

Meld je nu aan:

Together We Rise Traject

Together We Rise Traject biedt survivors van seksueel geweld erkenning, herkenning, begeleiding en steun die zij nodig hebben. Leert survivors op een laagdrempelige manier inzicht te krijgen in zichzelf en het seksueel trauma. Tijdens dit traject ontvangen survivors inzichten en tools die zij nodig hebben om traumatheraptie aan te kunnen.

• Duur: 8 maanden.

• Groepstraject met op maat gemaakte workshops.

• 1:1 begeleiding.

Seksualiteit omarmen na seksueel trauma

Het traject staat in het teken van omarmen van seksualiteit na seksueel trauma. Tijdens dit traject leren deelnemers hoe zij weer eigenaarschap over zichzelf, vrouwelijkheid en intimiteit met zichzelf en anderen terugnemen. Met het doel weer fijne seksuele ervaringen hebben. In contact staan met zichzelf, vrouwelijkheid en het eigen lichaam.

• Duur: 4 maanden.
• Tweewekelijks 8 workshops.

Herstellen van een burn out en/ of depressie

• Duur: 8 maanden.
• Groepstraject met op maat gemaakte workshops.
1:1 begeleiding.

Meld je nu aan:

Together We Rise Traject

• Duur: 8 maanden.

• Groepstraject met op maat gemaakte workshops.

• 1:1 begeleiding.

Seksualiteit omarmen na seksueel trauma

• Duur: 4 maanden.
• Tweewekelijks 8 workshops.