Begeleiding en ondersteuning bij herstelproces

Together We Rise is er met 8 maanden Together We Rise Traject, waar begrip, herkenning en erkenning centraal staan, voor survivors van seksueel misbruik tijdens de gevreesde wachtperiode.

Samen met lotgenoten, betrokken ervaringsdeskundigen, holistisch therapeuten en ervaren coaches krijg je als survivor inzicht in hoe jouw brein werkt bij een trauma en de gevolgen hiervan én hoe jij regie kunt nemen over jouw eigen verwerkingsproces. Met de missie de weg naar herstel onvoorwaardelijk te begeleiden, ondersteunen en verzachten.

To feel & Grow.
Stichting Together We Rise5

Aanmelden Together We Rise Traject

Het programma bestaat uit acht gezamenlijke bijeenkomsten. Alle bijeenkomsten zijn met zorg geselecteerd. Staan in het teken van innerlijke kracht, zelfcompassie, trauma & responses en ontdekken van verschillende therapievormen.

Kosten
Laagdrempeligheid is een belangrijke doelstelling binnen het traject en dit is ook terug te zien in de prijs. De stichting ontvangt donaties van de organisatie waardoor wij jouw eigen bijdrage laag kunnen houden. Er wordt in totaal een investering van €400,- voor acht maande intensive begeleiding van jou verwacht..
Dit bedrag mag in de volgende termijnen voldaan worden:

• Optie 1: In 1 termijn á €400,00.

• Optie 2: In 2 termijnen á €200,00 per termijn.

• Optie 3: In 6 termijnen á €66.67 per termijn.

.

Mochten er bijzonderheden zijn waarbij je graag wilt meedoen maar absoluut geen eigen middelen hebt, laat dit ons dan vooral weten zodat wij samen op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing. Laat in ieder geval de prijs geen factor spelen in jouw beslissing om wel of niet deel te nemen aan het traject.

Selectiecriteria
Zoals eerder genoemd is toegankelijkheid en laagdrempeligheid belangrijk voor ons. Desondanks hebben wij een aantal selectiecriteria benoemd waaraan jij in ieder geval moeten voldoen. Jij moeten namelijk:

• vrouw zijn; 18* jaar of ouder zijn;

een dagbesteding hebben;

seksueel geweld/misbruik of uitbuiting hebben meegemaakt.

.
*Ben je onder de 18 en heb je behoefte aan een vergelijkbaar begeleidingstraject. Neem dan contact met ons op zodat wij jou naar de juiste instanties kunnen doorverwijzen. Naast de bovenstaande criteria is het goed om te weten dat er grenzen zijn aan wie wij hulp kunnen bieden. Voor sommige vrouwen geldt dat hun situatie zodanig gecompliceerd is dat wij het onverantwoordelijk achten om deze vrouwen te laten deelnemen aan ons traject.
Het gaat hierbij om de volgende situaties:

• vrouwen die suïcidaal zijn;

• vrouwen met ernstige psychiatrische problemen;

• en/ of vrouwen met een verstandelijke beperking.

Kennismaken

Voldoe je aan de bovenstaande criteria dan kun jij je via dit formulier aanmelden. De volgende stap is dan een telefonisch kennismakings-/intakegesprek waarin wij samen de vragenlijst doornemen en eventuele vragen kunnen beantwoorden.

Begeleiding en ondersteuning bij herstelproces

To feel & Grow.
Stichting Together We Rise5
Aanmelden Together We Rise Traject

Het traject bestaat uit acht gezamenlijke bijeenkomsten. Alle bijeenkomsten zijn met zorg geselecteerd. Staan in het teken van innerlijke kracht, zelfcompassie, trauma & responses en ontdekken van verschillende therapievormen.

Kosten

.
Dit bedrag mag in de volgende termijnen voldaan worden:

• Optie 1: In 1 termijn á €400,00.

• Optie 2: In 2 termijnen á €200,00 per termijn.

• Optie 3: In 6 termijnen á €66.67 per termijn.

Selectiecriteria

Jij moeten namelijk:

• vrouw zijn; 18* jaar of ouder zijn;

een dagbesteding hebben;

seksueel geweld/misbruik of uitbuiting hebben meegemaakt.

.

Het gaat hierbij om de volgende situaties:

• vrouwen die suïcidaal zijn;

• vrouwen met ernstige psychiatrische problemen;

• en/ of vrouwen met een verstandelijke beperking.

Kennismaken